12 mai 2008

Good news everyone...!

M-am hotarat sa ma las de jucat pe calculator, cel putin sa nu mai ma joc in modul in care ma tot jucam pana de curand! Da, este adevarat!

Motivele sunt urmatoarele: 1. In primul rand, simt ca am devenit mai prost decat eram deja prima oara cand mi s-a spus asta!
2. Impreuna cu mersul la sala, care desi e bun ca ma scoate din casa si de la calculator, devin chiar si mai prost decat as deveni daca nu as merge la sala si doar m-as juca. (Deci e adevarat mitul cum ca , culturistii sunt prosti bata!)
3. De cand am devenit mai activ pe blogul asta chiar am inceput sa simt ca vechile mele jocuri au devenit mult mai plictisitoare decat erau deja si parca nu mai ma simt atras de ele deloc.
4. Tot de cand am devenit mai activ pe blogul asta am descoperit ca nu sunt un geniu neinteles (cum glumeste amica mea Alinutza). Asta era pentru ca nu prea aveam cu cine sa comunic, pentru ca ma tot jucam pe calculator in loc sa fac ce fac acum, dar noua mea activitate mi-a deschis un nou orizont si o noua persoana cu care pot comunica. Ba chiar am redescoperit o alta persoana cu care inainte comunicam asa cum imi placea mie si cu care nu prea am mai vorbit in ultima vreme. Ia sa vedem daca amandoua va dati seama, citind astea!
5. Avand in vedere ca nu citesc, nu lucrez, nu merg la teatru sau opera si pierd vremea mereu, din care aproape jumate e in fata calculatorului, m-am hotarat ca mai bine scriu in blog decat sa ma joc. Asa macar pot sa-mi mentin impresia ca nu sunt chiar un om incult si imatur! :)


Eh, cred ca deocamdata e de-ajuns sa imi reamintesc astea 5 motive de fiecare data cand ma mai apuca o veche pasiune pentru nu stiu ce joc...

Un comentariu:

Audrey spunea...

Bravo pentru hotararea luata! Jocurile pe calculator chiar nu iti aduc nimic bun...E adevarat ca toti avem nevoie de un refugiu, de o insula a noastra, in care sa suspendam timpul, dar nu trebuie sa exageram si sa devenim niste fugari...
Iesi in oras, e soare, e cald, e primavara, teii si salcamii sunt infloriti, lumea e mai vesela!