4 mai 2008

In cautare...

Dupa ce am fost intr-o stare de inactivitate totala, dupa ce am inceput sa ma plictisesc sa fiu plictisit si deja imi parea rau ca eram intr-o stare de parere de rau, acum voi renaste!

Si nu sunt promisiuni in vant... Voi renaste cu o confidenta intarita, cu idei noi si voi avea initiativa!

S-a terminat cu asteptarea, nu mai ma las condus de altii, nu mai stau degeaba si astept sa se intample ceva cu viata asta care sa ma trezeasca si sa imi dea o sansa sa imi arat potentialul! Ma trezesc singur si e cea mai buna metoda de a te trezi, nu ca atunci cand inca ti-e somn si te deranjeaza cineva sau ceva si trebuie sa te trezesti!

E 5:30, duminica, 4 mai. Am pus un comment pe alt blog al unei fete de care mi-ar place sa ma indragostesc sau macar sa fiu o parte din viata ei... Desigur, problema mea e ca ma indragostesc mereu, dar nu fac niciodata nimic, nu am curaj sa imi arat trairile! Ma indragostesc in metrou, pe strada, pe internet, la televizor, in muzica! Ati putea spune ca sunt un fel de James Blunt, cu melodia lui You are beautiful si poate n-ar fi rau...

Daca vedeti filmul "Eternal Sunshine of the Spotless Mind", pe la inceput, personajul principal se intreaba in gand ceva de genul: De ce ma indragostesc mereu de orice femeie care imi acorda catusi de putina atentie?!? Nu stiu daca toti baietii sunt asa, dar eu ma simt exact la fel ca el si parca e un personaj inspirat dupa tipi ca mine...

Asa ca, de-acum inainte, voi incerca sa ma simt mai bine si sa fac mai multe lucruri, sa nu mai fiu atat de deconectat de la toate, sa arat mai bine, sa fiu interesant, sa ies mai mult din casa si din zona, sa indraznesc mai mult si daca am noroc... sper sa am sansa sa impart totul cu o persoana pe care sa o merit si care sa ma merite... Sunt un geniu, in cele din urma! :D

Niciun comentariu: