27 iunie 2009

Michael Jackson 1958-2009

Era joi și abia terminasem de mâncat. De plictiseală, dau drumu la televizor și, cum era de așteptat, nu prea e nimic interesant așa că dau pe canalele de muzică. VH1 difuza "Don't stop till you get enough". Deși surfam canalele doar ca să mai văd ce e și apoi vroiam să sting televizorul, m-am oprit aici și am savurat melodia. După asta mă duc la calculator și îmi fac un playlist numai cu cele mai bune hituri ale lui.

Vineri la prânz, intru pe messenger și văd la un prieten că avea la status exact link de pe youtube cu melodia "Don't stop till you get enough". Intru în conversație să-i spun ce coincidența s-a întâmplat să ne gândim amândoi la melodia asta într-un timp așa scurt. Aflu de fapt că avea statusul așa în semn de omagiu. De atata timp de când ascult muzică în mod conștient, acum parcă simt că mi-a murit un prieten. Pentru mine, a fost cu adevărat un rege, al muzicii și al dansului și lumea întreagă ar trebui să fie în doliu, pentru că s-a stins un rege...

Un comentariu:

Silvia spunea...

RIP Jacko Wacko!