16 iunie 2009

Vacantaaa...

Asta e prima mea vacanță în care va trebui să îmi caut serios de muncă. Ce am făcut până acum în privința asta nu a fost decât să încerc marea cu degetul. Se pare că mi s-a terminat timpul și ori mă angajez în firma lu' taică-miu să fiu sclav, ori îmi găsesc ceva de lucru pe cont propriu. Lumea îmi tot zice că ar trebui să mă bag în firmă, să-l ajut pe taică-miu, să preiau afacerea, dar ce știe ea. Pe lângă faptul că e un domeniu care nu mă atrage deloc, eu ar trebui să fac ceva măcar de practică pentru facultate prin presă. Ideea e că nu prea se găsește nimic dacă nu cunoști pe cineva care să poată să te bage pe undeva. Se pare că cel mai enervant lucru la mine e că aleg cele mai proaste momente să spun ceva care strică tot. De fapt, uneori nici nu trebuie să fie un moment prost, că tot se strică ceva atunci când spun și eu ceva. etc

Niciun comentariu: