29 decembrie 2009

Gălăgie

Visul cu gălăgie este cel mai groaznic coşmar posibil. Eşti doar un punct care vede şi aude tot, iar în jurul tău se aude o gălăgie constantă şi diabolică. Vezi oameni cu feţele încruntate care ţipă la tine sau unii la alţii. Auzi lucruri care nici nu ar trebui să facă zgomot. Cum ar fi o gogoaşă care stă pe masă, dar care scoate un sunet infernal de care nu ai cum să scapi. Şi masa are un zumzet piuit şi ţi se pare că îţi toacă încet toate celulele care receptează sunetul, deşi nu ai nici o celulă, pentru că nu eşti nimic.

Când te trezeşti, totul e acoperit de linişte şi pace. Încă ţi-e frică, dar ai scăpat.

5 comentarii:

clo spunea...

hahahahahahaha
daca la tine e vis, la mine e realitate.
se numeste O ZI NORMALA LA BIROU!!!
si linistea aia e pe la ora 17.00 cand plec spre casa, sau spre alte alte locuri...

Sofistricat spunea...

da, probabil de-asta mi-e si frica.

oricum, la birou poti sa faci si alte lucruri ca sa scapi.

clo spunea...

hihihi...
te-ai gandit la ce ma gandesc si eu????
:P
am incercat doar cu mine insami pana acum...si mi-a iesit!
:P

la multi ani si sa ne citim cu bine!
iti doresc sa ai parte de un butoi mare cu inspiratie!

Anonim spunea...

Ai scapat, pana la urmatorul cosmar.

Sofistricat spunea...

am scapat deocamdata, ca vine revelionul si n-o sa mai dorm :D