14 decembrie 2009

Ofuscare

Ce rost are să vorbești cu cineva pe care nu-l agreezi, mai ales într-un ton plăcut?
Ce rost are să te speli dacă animalele abia se spală când dau de apă sau plouă?
Ce rost are să te separi de regnul animal dacă și tu te caci și te piși pe tine la fel ca toate animalele?
Ce rost are să fii credincios dacă te gândești la zeul tău numai când ai nevoie de el?
Ce rost are să îți găsești un rost în viață dacă toți avem un singur rost în moarte?
Ce rost are să simți că trupul tău cu toate nevoile sale sunt nepotrivite și că spiritul tău se va elibera de ele?
Ce rost are să separi sufletul de trup?
Ce rost are să găsești răspunsurile vieții când ești bătrân dacă nu le-ai ținut minte de când erai tânăr?
Ce rost are să dai rost rostului?

7 comentarii:

Līlītu spunea...

cineva s-a pus rau de tot pe filozofat,observ.Viata este un lucru mult prea serios pentru a fi luat in seama.

Semnat:Spanul din fan.Caruia ii lipseste un san.Ca nu avea sapun.

Anonim spunea...

interesanta perspectiva ta... numai ca am ceva de obiectat dar nu si de schimbat in gandirea ta... pana la urma conteaza sa treci prin viata cu fruntea sus si sa nu ai ce sa iti reprosezi atunci cand vei fi batran si vei muri... toti traim si murim dar nu toti traim la fel si murim la fel...
p.s. sunt anonima k n-am cont... in realitate ne cunoastem foarte bine :)) pupi

MILF spunea...

si atunci, ce rost avea sa spui toate astea?

Sofistricat spunea...

ca să nu mă plictisex.

Līlītu spunea...

sex in plex intr-un complex putin pervex wow m-ai lasat perplex ai vrea sa locuim intr-un duplex?am uitat sa-mi cumpar durex.Ca sa vezi,tot ce am scris aici se leaga de un 'ex'.Exemplu.

Weekender spunea...

Ce rost are sa intrebi daca nu te intereseaza raspunsurile?
De fapt nu, rewfolmules:
Ce e rostul?

Sofistricat spunea...

uneori, nu mă gândesc la răspunsuri deloc, pentru că sunt mai fascinat de întrebări.

capisce?