6 martie 2010

Superbad



Ştiam că era filtru, dar tot am luat-o pe-acolo. Mergeam pe baza că informaţiile mele erau despre un filtru doar pe unul din sensurile de mers, cel opus direcţiei din care am venit eu. Aveam centura pusă, dar cum i-am văzut pe stradă mi-am şi adus aminte că n-am talonul maşinii la mine. Eram trei, eu la volan, şi doi pasageri: unul era înverzit şi cam speriat că ne opreşte garda şi altul în spate cu două beri la 2 litri, la fel de speriat.
- Actele la control vă rog.
Am buletinul, carnetul, şi, după multă căutare exasperantă, găsesc şi asigurarea, dar talonul devine "uitat la frate-miu că a condus el la dus şi am uitat să-l iau de la el".
- În mod normal, pentru că nu aveţi talonul la dumneavoastră, ar fi amendă de 3 milioane şi 6 puncte la carnet. Dar cum vă văd de vârstă apropiată cu a mea, o să mă fac că mă uit în altă parte. Şi un sfat: nu mai treceţi pe-aici în seara asta că e filtru pe toată şoseaua principală.

Într-un fel, am fost McLovin :D

3 comentarii:

GreenEyes spunea...

McDreamy :)) Era fata ?:))
Super tare... hai ca ai avut noroc! :P

Sofistricat spunea...

Norocul însăşi ar fi zis: "Bă, ce noroc a avut omul ăsta!" :D

'mnealui spunea...

Noroc ca ce? Ce mare lucru facusesi? Daca voia putea afla instant toate datele din certificatul de inmatriculare. Ca nu te-a amendat? Fac altii minuni mai mari...
ps. Cand ai timp, daca vrei, modifica te rog: noua mea adresa este www.pxp.ro/mnealui. Merci frumos.