15 aprilie 2010

O roată

+ + + + + + + + + +
+Sunt o nouă roată+
+ + + + + + + + + +
+Recent calibrată+
+ + + + + + + + + +
+Am zimţii tăioşi+
+ + + + + + + + + +
+Încă nu sunt roşi+
+ + + + + + + + + +
+Ca să nu m-opresc+
+ + + + + + + + + +
+Nişte lei primesc+
+ + + + + + + + + +
+Simplu de schimbat+
+ + + + + + + + + +
+Dacă nu mă zbat+
+ + + + + + + + + +
+Pot să stau puţin+
+ + + + + + + + + +
+Ca să mă menţin+
+ + + + + + + + + +

Mă trezesc de dimineaţă şi nu sunt obosit.
Mănânc, pregătesc nişte sandvişuri, mă uit la ceas...
Mereu mă uit la ceas.
Merg până la staţia de maşină şi mă gândesc la vise.
Metroul e liber mereu şi mereu am un loc pe scaun asigurat.
Mă uit la titluri jegoase de prin ziarele jegoase ale oamenilor.
Mai des decât aş crede, văd frumoase... şi mi-e milă de normali.
M-am obişnuit să citesc din carte până ajung la penultima staţie.
Mâinile încrucişate, liftul plin.
Mă gândesc deja la ziua de mâine, la weekend, la o pauză.
Muncesc...

Niciun comentariu: