7 iunie 2010

Esca-esque

   O nouă ştire senzaţională despre o crimă, la români. Eu am ajuns în faţa televizorului exact în momentul în care se difuzează filmările de la faţa locului. Ciudat, nu au cenzurat decât faţa victimei!, m-am gândit. Restul scenei era lăsată aşa cum fusese filmată.

   Corpul victimei este întins pe spate, aproape complet relaxat. Excepţie fac piciorul drept, care stă un pic crăcănat, şi mâna dreaptă, care are palma ridicată ca şi cum ar fi scris ceva la tastatură, degetele fiind îndoite precum crengile unui copac sinistru. Era o femeie destul de atrăgătoare, îmbrăcată cu haine lejere, de casă. Pe bluză, în dreptul abdomenului avea o pată mică de sânge.

   Citesc în gând titlul ştirii : Andreea Esca, omorâtă în casa ei! Imediat m-am gândit la agitaţia care urma să fie peste tot: la ştiri, la emisiuni, în ziare, la muncă, la facultate, chiar şi acasă. Doar a murit o persoană care a intrat în cărţile de istorie încă dinainte de a fi intrat în starea în care se află! Haos şi panică în toată România!

   După ce s-a terminat difuzarea clipului, prezentatoarea trece la următoarea ştire a serii.
   Să-mi bag pula, eram sigur că visez! 
   Prezentatoarea era Andreea Esca.

3 comentarii:

Unknown spunea...

wha'!?... misto trip :))

Sofistricat spunea...

a fost o experienta de constientizare a visului in timp ce eram in vis :D

Cristi M spunea...

Subscriu si eu la visul tau. Si poate cei de la departamentele de stiri, in special antena 1 si ptotv, dau faliment. Visez cu ochii deschisi