6 octombrie 2010

Teaser vs Obsessed?

- esti aici?
...
- nu conteaza, vreau sa-ti spun ca nu am renuntat... inca. poate ai spune ca nu vrei sa ma ranesti daca nu mi-ai mai raspunde, dar e si o posibilitate sa imi raspunzi pentru ca... inca mai exista ceva... si daca chiar nu mai e nimic, atunci poti sa nu-mi mai raspunzi deloc. sincer, voi invata sa accept si asta... si daca nu m-ai inteles pana acum, eu chiar ma chinui usor zi de zi, pentru ca ma consuma tot ce e pe lista aia cu lucruri marunte care imi aduc aminte de tine si chiar si mai multe altele, pe care nu le-am mai scris... poate e doar o obsesie, dar... exista un alt sentiment care are aceleasi simptome, cand vine vorba de ce simte un barbat pentru o femeie... spune-mi ce e cu adevarat sau elibereaza-ma... cel mai greu este sa fii amagit de cineva...

Niciun comentariu: