24 ianuarie 2011

Jurnalul degeaba - p.1

Au trecut o săptămână şi două zile de când ne-am despărţit. Mă rog, nu a fost o relaţie, dar nici o prietenie, deci în loc de "despărţit", hai să folosim "rupt-orice-contact-care-oricum-nu-avea-rost-pentru-că-era-ceva-de-genul-ne-vedem-odată-pe-an-şi-n-restul-timpului-n-aveai-timp-de-mine". Mă gândeam să fac un articol săptămânal în care să scriu despre asta, despre ce se mai întâmplă cu mine după ce am renunţat la tine. În caz că restul cititorilor nu s-au prins, dacă or mai fi şi alţii, m-am simţit şi bine alături de persoana cu care conversez în articolul ăsta, deci nu a fost totul de căcat. Sexul, cel puţin, a fost unul din lucrurile pe care le făceam împreună cel mai bine. Dar să lăsăm totuşi explicaţiile inutile, pe care ea nu le aprecia deloc oricum, şi să ajungem la ceea ce e acum.

Cum ziceam, a trecut mai mult de o săptămână. Până acum, zilele s-au scurs destul de greu. Cel mai nasol era că, deşi mi-am promis că nu o să îi mai dau nici un semn, pur şi simplu nu puteam să las să treacă duminica asta fără să-i transmit cumva "La Mulţi Ani!", pentru că... da!... a fost ziua ei ieri. Aşa că am făcut eu o manevră şi a recepţionat mesajul. Răspunsul ei însă a fost unul fals. Aşa că am şters manevra, ca să îi arăt că nu mai ţine faza.

Muzica e mereu cel mai bun remediu pentru orice stare nasoală, aşa că m-am decis să îi folosesc puterea pentru a mă vindeca. Logic, deja mă simt mai bine. Articolul ăsta de mai de jos, cu melodia aia de sissy, nu-şi mai are rostul. Cum am mai scris într-un articol de mai de mult, problema nu e cu lucrurile "mari" pe care nu le voi mai avea fără ea, cum ar fi să ne întâlnim, să facem sex sau să îmi povestească ea aiurea despre foştii ei şi despre ce-a făcut cu ei. O să-mi lipsească lucrurile mici. E destul de greu deocamdată să trec peste astea. Aseară am avut în cap o mini-serie de visuri numai cu ea şi după fiecare mă trezeam şi îmi înjuram creierul că îmi face manevre d-astea.

Gata cu prima parte.
Melodia asta n-are legătură cu ea.


P.S. Nu mă mai doare burta rău pentru că am aflat ce aveam, nu e nimic grav şi am luat medicamente care se pare că îşi fac efectul.

Niciun comentariu: