26 septembrie 2007

Manelist.... Houser...?

Aproape toti manelistii au devenit houseri.

Cei care au ramas manelisti sunt probabil mai integri decat cei care au facut pasul, dupa parerea mea. Macar asta arata ca ei nu ascultau manele doar pentru ca asa e smecher si pentru ca toata lumea (din anturajul lor) asculta asa ceva. Manelistii care au ramas manelisti sunt de preferat decat manelistii reformati in houseri.

Ce arata asta despre noii houseri din .Ro? Sunt niste ignoranti, fara vreun respect pentru valorile morale ale societatii, nu neaparat din Romania (care a pierdut multe in ultima vreme), dar din toata lumea. Probabil pentru un asemenea specimen de houser ecologia, politetea, respectul si altele sunt doar niste motive de suparare pe cine incearca sa i le "impuna" si le raspund cu injuraturi. Nu ati observat o schimbare in atmosfera din RATB ultima vreme? Inainte mai intalneai un mic grup de manelisti cu telefonul la maxim pe cea mai noua si enervanta manea, dar azi intalnesti numai "freze" in dungi cu telefoanele date la maxim cu cel mai nou si (care devine eventual iritant) mix al vreunui DJ.

Imi bag pula in ei de fakeri!

Si mai grav e ca si altii incep sa ii copieze!
Vechii "cei mai mari rapperi de care n-a auzit nimeni" si rockerii cu impresii de "emo" au devenit houseri treptat. Rar daca mai vezi vreun rapper cu haine largi si sepci pe cap sau vreun rocker cu plete si plin de articole metalice pe fata si in alte parti, cu haine negre...

Si eu ce sunt? Nici nu ma intereseaza cum sunt catalogat, desi tocmai asta si nu doresc, sa fiu catalogat drept houser, rocker sau rapper.

Imi place sa cred ca sunt un neconformist docil!

5 comentarii:

Melina spunea...

Imi place cum gandesti...

smileysabi spunea...

"neconformist docil" asta e foarte tare =))=))

Anonim spunea...

dumnezeule cata dreptate poti sa ai ..am si eu cativa colegi care au suferit transformarea asta ...d'oh..

Anonim spunea...

frate stii...imi place cum gandesti...eo nu zik k acum 2 ani nu ascultam si nu ma rupeam pe manele..dar stii..pe mine nu ma intereseaza ce muzik asculta fiecare ...fiecare e liber sa asculte ce vrea...eo ascult DavidDeejay uh asculti Guta...ar trebui sa ma iau de tn k asculti uh cv si eo altcv??...hmm...nu ma intereseaza ce asculta fiecare..mie asta imi place si sa stii k toti prietenii mei asculta manele...deci nu ma iau dupa moda eo ..;)

Utsy spunea...

Asta cu "ce gen de muzica asculti?" - "Fortz@ house!" e veche. Se gandeau strabunicii nostri la problemele cu care aveau sa se confrunte romanii peste zeci de ani? Ei aveau ca grija sa scape de tatari, noi ne chinuim cu cocalarii.