5 aprilie 2008

E grav!

Am intrat intr-o stare atat de relaxata, nici daca ai fuma zi de zi numai marijuana sau ai sta cu burta plina da calmante nu ai fi asa de relaxat ca mine!

De ceva vreme, nimic nu mai ma intereseaza nici macar sa depun un pic de efort. O fi situatia din Romania sau doar situatia din familia mea, din viata mea, dar parca totul si-a pierdut substanta si parca nu se merita nici macar sa ma gandesc la ceva de facut...

Facultatea e la pamant, sistemul de invatamant e la pamant cu totul...
Iesitul pe-afara sau strangerea la un prieten a devenit aproape o chestie mai plictisitoare decat statul degeaba...
Jucatul pe calculator e atat de plictisitor, mai ales ca stiu prea multe despre jocuri si daca vad ceva nou nu mai ma impresioneaza deloc...
O relatie cu o fata? Pff! Din pozitia in care ma vad, mi se pare cel putin imposibil sa atrag o fata care sa imi fie si mie atragatoare...
Mersul la sala e atat de putin rasplatitor, incat zici ca slabesc peste noapte tot ce pun in timpul zilei...

E grav! Am nevoie de o schimbare, poate si din partea mea, dar si din partea celorlalti!

Vreau niste actiune! Vreau niste nebunii! Vreau sa vreau ceva!

Niciun comentariu: