8 aprilie 2008

SEB FONTAINE

Nu stiu cati oameni din Romania au auzit de numele asta si sunt aproape sigur ca nu sunt multi cei care il stiu. Ce e deosebit la numele asta? Deosebit e ca e numele unui Dj pe care il ascult mereu, am cateva mixuri de-ale lui si sunt mereu in playlistul meu. Si partea deosebita este ca spre deosebire de majoritatea Djilor, el nu s-a dat pe minimal.

Azi daca vezi un houser pe strada poti sa ii zici fara deosebire si minimalist si lumea intelege ce vrei sa zici. Si ma enerveaza la culme cand vad ca cineva asculta minimale si cand ii zic sa schimbe sau sa dea mai incet plm ca ma enerveaza acelasi ritm nonstop imi zice ca nu stiu eu ce-i aia muzica si ca sa ascult melodii clasice de-acum incolo si numai oldies. De parca tot house-ul e minimal! Sau ca tot ce e nou e bun daca e house...

Oricum, vroiam sa zic de Seb Fontaine, care initial fusese Dj de Hip Hop, ca mixurile lui sunt muzica buna. Mereu am considerat house-ul un gen de muzica dance dar mai electronic. Si asta e muzica lui Seb. Cand asculti un mix de-al lui, nou sau vechi, parca iti vine sa dansezi, te gandesti la vara si la mare, la petreceri si la cluburi pe plaja! Mai ales ca la toate el a inregistrat si sunetele din public si se mai aud cativa entuziasti care striga de bucurie din cand in cand.

Daca vine Seb in Romania cred ca ma duc, si probabil ma duc singur, de vreme ce toti tovarasii mei au impresii de minimalisti! :))

http://www.thedjlist.com/djs/SEB_FONTAINE/ incarca greu dar merge!
http://www.sebfontaine.com/ si asta la fel, mai greu dar merge!

Niciun comentariu: