26 august 2008

Coincidenta, ce cuvant...

Am visat ca Ana nu mai era gravida. A doua zi am aflat ca asa si era. A nascut pe la pranz. Visasem ca era normala, cum mi-o aduceam aminte inainte sa ramana gravida si parca asa se si comporta. Cand am vazut-o primul lucru pe care l-am zis a fost "Felicitari!", dar era un pic suparata si desi eu vorbeam cu ea, ea parea ca vorbea cu altcineva. Apoi m-am trezit.

Ciudat ca tin minte visul, dar nu si cand l-am avut. Am dormit putin noaptea, apoi am mai dormit pana pe la pranz si m-am trezit si am mancat, iar in final am mai dormit pana spre amiaza.

Mesajul de la care ma asteptam la altceva si in schimb mi-a dat vestea asta pur si simplu m-a socat. Acum se pare ca socul incepe sa isi piarda efectul, pentru ca nu mai imi vine sa scriu nimic. Sau poate abia acum isi face efectul cel mai puternic, pentru ca nu mai pot sa scriu ceva din cauza ca am o mie de ganduri pe minut in minte si mi-e greu sa focalizez pe unul din ele. Mesajul asta m-a trezit intr-un fel. Nu mi-a luat gandul de la mesager, dar mi-a trimis gandurile si in alte directii.

Daca m-as culca acum simt ca parca m-as da batut, dar nu simt nici ca duc vreo lupta pe care as putea-o pierde. Mai incerc sa sondez cerul dupa niste stele si apoi ma culc. N-am mai privit stelele de mult.

Niciun comentariu: