13 august 2008

Noaptea e mai bine

E o melodie house sau pe aproape care are niste versuri foarte interesante: "Seems i cant deny.../ Some days just pass me by.../ I think i feel.../ I think i feel much better.../ At night..."

Daca incerc sa scriu ceva in timpul zilei, cat e soarele pe cer sau cat e lumea treaza, nu imi iese nimic pe care l-as salva. Poate daca as fi singur intr-o cabana la munte as putea sa scriu si ziua, pentru ca timpul n-ar mai avea aceleasi valori ca in oras. In schimb, ma multumesc cu noaptea, timp in care ma simt cel mai bine si pot sa-mi las mintea sa nascoceasca vreo idee.

Apropo de melodii... S-ar putea sa sune prost, dar le prefer in defavoarea oricarui contact uman. Nu e ca nu as vrea contact uman, dar m-am saturat de banalitati si de faptul ca deja nu mai avem nimic de spus care sa imi starneasca imaginatia si sa ma puna pe ganduri.

Cred ca un lucru care m-ar face sa imi schimb pozitia fata de melodii si contactul uman ar fi sa schimb tara, poate chiar continentul cu totul. Aici, nu numai ca sunt introvertit, dar nici nu sunt inteles asa cum as vrea eu sa fiu inteles. Daca as merge intr-o alta tara, mai civilizata cel putin, sigur contactul uman ar fi mult mai placut si mai usor de facut, pentru ca oamenii din tarile civilizate nu sufera de prejudecati si complexuri false. Totul si toti in Romania incearca sa te traga in jos, de la guvern pana la unele rude, nu cele apropiate, ce-i drept.

Asa ca scriu noaptea, cand nu ma vede nimeni, cand nu ma judeca nimeni, cand pot sa fiu eu insumi si sa nu fiu deranjat de nimeni...

Un comentariu:

Georgiana Nedelcu spunea...

Tu scrii noaptea cum citesc eu cand ploua. nu numai cand ploua dar atunci imi place cel mai mult...