9 august 2008

Vreau

Vreau sa scriu ceva interesant, care sa insemne pentru mine ceva de care sa fiu mandru. Dar desi pare usor, concluzia e ca o dau in bara mereu. Nimic din ce am scris pana acum nu e interesant, nu e inteligent. Doar ganduri si impulsuri de moment, care pareau initial a fi inspirate dar nu se pot compara cu arta adevarata, cu scrisul inteligent, cu poemul, cu geniul creator...

Vreau sa scriu ceva interesant, dar nu reusesc niciodata. Si ce scriu acum nu e ceva creativ. Nu am stat o saptamana intreaga gandindu-ma la ideea pe care incerc sa o exprim; doar mi-a venit in minte si am si scris-o. Poate uneori asa se scriu si opere de arta, dar nu e cazul aici. Aici e cazul unui frustrat care scrie despre ce a scris inainte ca nu e interesant, dar incearca sa para interesant tocmai prin metoda asta de a se auto-denunta. Si se vede din start ca falsul e in fiecare litera din compozitia asta, totul e fals. E fals pentru ca nu il satisface, nu il aduce intr-o stare de multumire, nu il face sa se simta creator ci doar un pretendent fals...

2 comentarii:

Melina spunea...

E prea ciudat...?!?!?!Mi-e dor de voi toti...si ma uimesc lucrurile care par coincidente...ma uimesc oamenii care isi impartasesc gandurile si imi dau seama k pur si simplu coincid cu ale mele...probabil e vb de constiinta comuna pe care o au toti oamenii.....ce sa zic..sper...in ceva mai bun si mai nou zi de zi...

Anonim spunea...

Eu cand fugeam de confuzie nu rezolvam problema, ma adanceam chiar.. fara sa-mi dau seama la timp. Daca pe frustratul asta care inca scrie nu-l satisface tentatia lui spre creatie de ce mai scrie? Cand vei scrie NUMAI pentru tine vei depasi falsitatea asta care te supara daca intr-adevar te supara, nu-i asa? ''Vreau'' a fost singurul text de-aici care mi s-a parut demn de luat in seama si blogul tau singurul pe care l-am accesat in ultimul an. Colegul Alex care nu intelege blogerii..