19 august 2009

SUNWAVES 2009 Romania

Magnific!

De neuitat!

Extraordinar!

Cine-ar fi crezut?!

Am fost la Sunwaves. Nu a fost cea mai buna muzica sau cea mai buna organizare. Cum era normal, 10 lei orice bautura, chiar si apa plata. Nu toate astea ar fi ceea ce m-a impresionat asa de tare. Daca ma gandesc mai bine, nici nu cred ca astea ar fi ceea ce e important la un asemenea eveniment. Tot ce conteaza, care m-a dat peste cap complet, este atmosfera.

O atmosfera de genul asta e greu sa o simti si sa nu te lase marcat. Pur si simplu, am intrat intr-o transa in care muzica si dansul erau totul pentru mine in clipele alea. Corpul meu era ca un fir de iarba care se apleaca dupa cum bate vantul, si muzica era vantul meu. Am descoperit noi dansuri si noi miscari. Totul mergea perfect, iar fiecare miscare o completa pe cea de dinainte, intr-un mod fluid si natural. Desi am mers acolo fara nici o asteptare, descoperirea asta a schimbat totul.

Dupa ce am iesit de-acolo, dupa ce am dormit si m-am odihnit si chiar si azi... inca mai port cu mine o parte din atmosfera aceea. Orice sunet din orice melodie care se propaga prin aer pana la urechea mea ma face sa vreau sa ma misc, sa ma aplec in fata vantului.

Mai vreau!!

Niciun comentariu: