19 octombrie 2009

The Sour

Mai greu ca niciodată nu mi-a fost până acum să scriu ceva în acest blog. A trebuit să scriu și să rescriu ceea ce vroiam să scriu de vreo 3 ori până acum. Sper că asta e forma finală. Vroiam să spun că am descoperit ceva. Mi-e greu să mă abțin, pentru că tot încerc să scriu chestia asta într-un mod sofisticat și deștept, dar nu asta vreau de fapt. O idee ar trebui apreciată în orice formă este găsită, nu numai cele spuse bine și deștept. Așa cred.

Ideea mea este că frumusețea este pretutindeni. Îmi vin în minte tot felul de exemple, de la filme care au încercat să transmită ideea asta, până la persoane din viața mea și chiar lucrurile pe care le văd și le fac în viața asta de zi cu zi.

Am șters o tâmpenie. Și acum alta. Până la urmă, și tâmpeniile alea aveau ceva frumos.
Frumosul stă în faptul că orice s-ar întâmpla și orice ar fi...

Orice!

Niciun comentariu: