21 decembrie 2009

Strănutatul îţi închide toţi ochii... 2

Eram azi deasupra veceului şi trăgeam la ţintă ca deobicei. Jetul pe care-l lăsam liber în veceu era provocat de consumul de bere, care mă mai trimisese mai devreme tot aici. Aproape mereu când sunt faţă în faţă cu jetul ăsta îmi aduc aminte de profesorul de desen din generală. 


- Cu cât culoarea urinei este mai roşiatică, cu atât corpul vostru este mai bolnav.


Nimeni nu a zis nimic, pentru că profesorul tocmai spusese asta din senin, ca şi cum ar fi gândit cu voce tare.





În timp ce mă gândeam la ceea ce ne zisese profesorul atunci şi mai şi analizam culoarea jetului pentru a stabili dacă nuanţa sa este normal de galbenă, s-a produs dezastrul: mi-a venit să strănut şi totul s-a terminat brusc. Am închis ochii, m-am zdruncinat bine, dar se pare că am închis şi alte orificii care ar putea fi numite ochi. De exemplu şarpele cu un ochi.


Jetul s-a stins într-un bici lichid şi după ce mi-am deschis ochii, am răsuflat uşurat.

4 comentarii:

Līlītu spunea...

That was sad.But true.

Sofistricat spunea...

It's only sad if you look at it from a truth-based perspective.

Līlītu spunea...

Sarpele cu un ochi ne urmareste pe toti pe ascuns.De dupa 'perdea'.

Sofistricat spunea...

Şi Adam cu Eva au fost ademeniţi de un şarpe.