16 ianuarie 2010

Dau vina pe pix

E sesiune şi trebuie să învăţ. Logic că am aşteptat până în ultima seară să mă apuc serios de treabă. Aşa se face, că aşa ne-am obişnuit.

De la unii, de la alţii, am auzit că cel mai bun mod de a învăţa este de a citi şi a-ţi lua notiţe pe care le vei reciti ulterior. Sau ceva de genul ăsta. Oricum, e subiectivă treaba asta şi nu prea contează.

Contează însă, că m-am apucat de treabă şi am o problemă: nu pot să iau notiţe.Al dracu' pix nu mai scrie!

Aşa că, dacă nu iau mâine examenul, dau vina pe pix.

5 comentarii:

clo spunea...

pune mana si invata!
si eu trebuie sa ma apuc!!!
offfffffffffffff
la naiba cu scoala asta!

Sofistricat spunea...

nu e panica. am examenul tocmai la ora 15. dorm linistit si mai am si timp sa repet maine.

oricum, mi-am luat alt pix si ma descurc acum :P

Anonim spunea...

Salut, te ar interesa un schimb de link cu blogul meu http://licuriciulorb.blogspot.com/ ?

Eu te am adaugat deja! Daca esti de acord, poti sa ma treci Licuriciul Orb.
Bafta in toate,

Licuriciu'

Cerise spunea...

Ha ha ha...buna faza cu pixul.
Eu imi tot gasesc scuze de o saptamana.
Incearca sa inveti prin subliniere cu marker.ul.
La mine asta a prins...

Spor si bafta!

Anonim spunea...

Bună idee:)) o să încerc să ţin seama de ea.