23 ianuarie 2010

Nimic interesant

Aşa, deci m-am înscris şi eu în concursul pe care l-am descoperit după blogul lui Clo şi am aflat mai multe despre cum trebuie să procedez. Concursul despre care vorbesc este: Concurs de proză arhiscurtă, de pe site-ul domnului Mircea Popescu. Acesta e textul:




Nu ştiu niciodată cum să răspund la întrebarea "Ce faci?". Mai ales dacă mă cunoaşte.
- Ce faci?
- Încerc să aflu cât mai multe, dar nu mă străduiesc. Mă gândesc la tot felul de lucruri. De exemplu, cum "gen" ar putea evolua în "cum ar fi gen ştii tu". Îmi imaginez cum aş fi dacă aş fi cu tine, peste mine. Totul peste mine, pentru tine. Nu muncesc, nu învăţ pentru că mi-e scârbă de tocit, nu prea ies din casă. Îmi muşc buzele pentru că mi s-au uscat. Gândesc mult, memorez puţin.
- Nimic interesant.

3 comentarii:

clo spunea...

succes! e o lupta mare dupa cum ai vazut!

Mircea Popescu spunea...

Succes!

Sofistricat spunea...

mersi fa lel!