28 februarie 2010

Un simplu avantaj

Tocmai coborâsem din RATB, aproape de casă. Mintea era atât confuză, cât şi se zbătea să se concentreze pe drumul spre frizerie. Nu m-am gândit prea mult la asta, dar aproape mereu îmi place ca lucrurile să fie simple şi cât mai relaxante. Aşa că şi la frizerie încerc să fac totul cât mai simplu.

- Cum vrei să te fac?
- Eu vreau simplu, cu 2 prin tot capul.
- Cu maşina, peste tot, numărul 2?
- Da, sigur.

În timp ce frizeriţa îmi eliberează scalpul de claiele de păr mă gândesc cât de ciudat de plăcut este contactul uman. Aproape în orice poziţie pe care o adopta frizeriţa ca să mă tundă cât mai bine, avea mâna care trebuia să fie liberă complet... lăsată pe capul meu, ca şi cum ar fi fost o îmbrăţişare. Ar fi simplu şi frumos.

- Ce simplu e la tine când te tund. Am terminat repede şi uşor.
- Ştiu, de aceea îmi place să mă tund aşa.

În clipa aceea totul era foarte simplu pentru mine. M-am tuns simplu şi mi-am făcut şi mie, şi frizeriţei un favor.

De aceea am plătit fix şi nici un pic de şpagă nu mi-a sărit din buzunar, pentru că datoria mea fusese plătită prin simplitatea comenzii. La ieşire am fost salutat de frizeriţă cu un "Bună seara!" politicos şi sincer.

Un comentariu:

'mnealui spunea...

E 1 martie. Barbatii, stiu, nu primesc martisoare. Ai insa unul la mine pe blog. Vezi tu cui il oferi…