21 martie 2010

Trepte

Încep să mă gândesc    | Ca să mă urc pe o scară, m-am întors cu
aşa... la diverse lucruri. | spatele şi nu mai văd nimic. Sunt pe scară.
                                       \
                                         \
                                           \
                                             \
                                                \
                                                  \
Îmi vine o idee, despre modul în  | Am coborât câteva trepte.
care gândeşte un om în general. | Nu pot să mă uit decât în jos.
                                                   /
                                                /
                                              /
                                            /
                                         /
                                      /
Gândurile sunt trepte. | Fiecare treaptă mă duce cu gândul la ceva:
Şi coborâm pe ele.      | Ce voi găsi acolo jos dacă ajung cu bine?
                                     \
                                       \
                                         \
                                            \
                                               \
                                                  \
Când ajungem la ultima treaptă,  | Am ajuns pe pământ.
Suntem adânciţi în gânduri.     | Dar şi pe gânduri.

6 comentarii:

Sofistricat spunea...

ca sa fiu sigur ca intelege lumea, pentru ca s-ar putea sa nu iasa trucul cum trebuie, am vrut sa fac "strofe" care coboara treptele, de aceea sunt atatea simboluri \ şi /.

clo spunea...

ft misto ideea... felicitari!

Sofistricat spunea...

mersi Clo!

Sofistricat spunea...

p.s. cum ar fi sa coboare cineva cu liftul si nu pe o scara? :P

clo spunea...

ar fi banal...

Freyja spunea...

good job!