27 mai 2010

Scent of a woman

Sunt în Japonia. Tot ce fac şi gândesc este scris pe foaie. Aproape nimic din jurul meu nu îmi distrage atenţia.

După ce pun semn la carte, mă întorc în prezent. Sunt în metrou, am o carte în mâini pe care scrie "Shogun". O mulţime de indivizi mă înconjoară şi totuşi suntem cu toţii detaşaţi şi distanţi. Mutra plictisită din dreapta mea se ridică la apropierea staţiei şi dă să coboare. Aproape ca un deja vu, o văd pe Ea cum se apropie de parcă locul ăla de lângă mine era special pentru ea. Brunetă, cu fustă nu prea scurtă, total atrăgătoare. Se aşează delicat şi îşi scoate propria carte din geantă, pe care se preface că o citeşte întorcând câte o pagină rar.


Morţii care văd (parcă se numea). Hm, deci îi plac subiectele mai ciudate, m-am gândit. Aş putea să fiu eu un subiect pentru ea.


Deşi n-a durat mai mult de 3 staţii de metrou, începusem să simt că devenisem amândoi mai relaxaţi şi ne era confortabilă vecinătatea. S-a ridicat să coboare cu o staţie înainte de cea la care trebuia să cobor eu. Primul impuls a fost să mă ridic, să o urmez şi să îi comunic ce începusem să simt pentru ea.

Al doilea impuls, însă, a fost să duc mâna la nas. A lăsat o băşinică în urma ei.

4 comentarii:

GreenEyes spunea...

C'mon...nu e posibil! Tocmai ce am dat search cu scent of a woman...wtf?! ...o fi de la paharul de langa mine? ;)

GreenEyes spunea...

Si nici nu am apucat sa citesc ce ai scris :P

Sofistricat spunea...

sa vezi si sa nu crezi :P

Anonim spunea...

:))))

Rasturnare de situatie. Umor.

Coman cred ca te'a iubit la admitere.