9 septembrie 2010

Apar în ziar

Sunt înscris de mult timp pe un site românesc care mi s-a părut la început a fi doar ceva neimportant şi poate doar cu un scop mare. Am intrat pe el şi m-am înscris mai mult din plăcerea de a face parte dintr-o comunitate restrânsă şi puţin băgată în seamă, a bloggerilor români. N-am fost cel mai activ blogger înscris la ei, nici pe departe, dar l-am vizitat cel puţin de fiecare dată când mai scriam ceva aici, ca să împart articolele mele cu restul oamenilor înscrişi pe site. Recent am descoperit însă, că ambiţia celor de la http://toateblogurile.ro/ e mai mare decât credeam: s-a (re)lansat ziarul tB a.k.a. http://ztb.ro/. Un lucru foarte util atât pentru mine, pentru că îmi apar articolele pe "ziar", cât şi pentru cei care vor să citească articole, pentru că este un site organizat foarte bine.

Susţin toateBlogurile.ro!

2 comentarii:

'mnealui spunea...

Muncesc la greu baietii. Felicitari lor! Iar Cata... no comments.

Sofistricat spunea...

cine e Cata?