1 septembrie 2010

Waiting in vain

Nu o să zic nu.
Cel puţin nu în curând.

A devenit clar că îmi este încercată răbdarea. Problema o să fie atunci când o să găsesc pe altcineva sau cineva mă va găsi pe mine. Deocamdată încerc şi mă chinui să demonstrez că pot fi de încredere. Am reuşit să demonstrez asta de fiecare dată, dar nu e de ajuns.

- Acum poate sunt doar ca o jucărie, care îţi dă impresia că îţi cere atenţie doar ca să te joci cu ea. Cel puţin aşa te comporţi cu mine, zise jucăria. Când nu ai chef, îmi ceri să aştept.


Melodia asta e frumoasă, dar la un moment dat se termină ca orice melodie.
- Cât crezi că mai avem din melodie la dispoziţie?


Un comentariu:

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro