8 noiembrie 2010

Să nu pierzi niciodată

Toată lumea ştie cum e să câştigi. Nu mă interesează, decât în anumite condiţii:
- vreau să câştig numai când câştigi şi TU cu mine;
- vreau să pierd, dacă ştiu că ai câştigat TU;
- chiar dacă suntem doar noi doi, pierd intenţionat ca să câştigi TU;
- chiar dacă nu suntem "noi doi", tot vreau să pierd ca să câştigi TU;
- dacă se ajunge la asta, mi-aş da viaţa ca să câştigi TU;
- dacă ai vrea să mă răsplăteşti vreodată şi să faci în aşa fel încât să câştig eu, accept doar ca să câştigi TU pentru că accept ce vrei;
- chiar dacă nu ne cunoaştem bine, renunţ la bani, timp, prieteni prefăcuţi şi prieteni care mă înţeleg, şi fac ce vrei TU, ca să câştigi;
- dacă îmi ceri să mă arunc într-o prăpastie, câştigi TU;
- dacă te arunci TU în prăpastie, ai câştigat pentru că sar şi eu, dar ajungi jos înaintea mea;
- dacă nu vrei să mai vorbim, câştigi TU;
- dacă mi-e somn, mi-e foame, mi-e rău, sunt pe moarte, iar tu îmi ceri ceva, TU câştigi;

Singura problemă e că nu ştiu dacă TU...

Niciun comentariu: