14 decembrie 2010

Complicat

A început să ningă.
   Dintr-o dată se complică toată treaba.

Văd pe geam cum s-a pus un strat mic de apă cristalizată pe case şi pe maşini. 
   În lume totul părea simplu şi, deşi trebuia să mă aştept să se întâmple şi asta cândva curând, m-a luat pe nepregătite.

Am auzit de la cineva că zăpada nu e de fapt albă, cum pare. 
   Mă îngrijorez că poate n-o să mă descurc prea bine cu situaţia asta, deşi o să încerc.

Oricum, albeaţa asta va face ca temperaturile să se stabilizeze, cred. 
   Poate dacă nu o să trec de unul singur prin tot ce va urma, n-aş avea de ce să mă îngrijorez.

Ieri am vrut să îmi iau mânuşi, dar m-am gândit că nu e încă vremea lor; m-am răzgândit când am ieşit din casă. 
   Şi o să trebuiască să folosesc mânuşi pe toată perioada care urmează. 

După cum pare, nu va fi încă haos de la vreme. 
   Dar va fi haos din alte motive.

Cine ştie ce va urma? 
   Cine ştie ce va urma?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eleganta iernii reflecta poate cel mai bine misterele Universului,
aici, pe Pamant

Anonim spunea...

omul se pierde intr-un vast ecou
rece, absolut:*nice worck