1 ianuarie 2011

Party review: Revelion 2011

Frânturi de amintiri.

Mă trezeşte un sunet din somn şi îmi dau seama că era sunetul respiraţiei mele care sufla în pătură. Deschiderea ochilor e întârziată de prea mult confort, dar nu pentru mult timp pentru că îmi aduc aminte unde sunt şi realizez ce mi s-a întâmplat: am dormit! Mă ridic încet din pat şi văd că sunt într-o cameră mică şi că mai erau 2 oameni care dormeau în al doilea pat din încăpere. Nu cred că erau gay, dar faptul că au reuşit să se înghesuie într-un pat mic de o singură persoană m-a trimis cu gândul la asta, trebuie să recunosc.

Prin casă, linişte completă. Nimeni nu sforăie, deşi sunt mulţi care dorm. Prin toate camerele din casă unde există pat, văd şi ocupanţi care dorm. Bucătăria e plină de sticle goale, pahare folosite şi jeg. O mică oglindă îmi atrage atenţia şi când mă uit la ea, privirile mi se întâlnesc cu ale celui din oglindă. Mă gândesc că trebuie să mă spăl pe faţă cu apă rece.

"Ia uite mă, cum îl înveleşte pe Alex. Aş vrea si eu să aibă cineva grijă aşa de mine..." spune cineva în spatele meu în timp ce simt cum mă învăluie o pătură călduroasă.


Şocul provocat de apa rece pe faţa mea îmi aduce înapoi în minte memoria asta. Nu dormeam de mult, cred. Mă gândesc că aş fi vrut ca A. să fie cea care m-ar fi învelit, dar îmi trece repede. Mă încalţ repede şi silenţios, ca un ninja iscusit, apoi mă gândesc să fac ceea ce orice om ca mine s-ar gândi să facă dacă ar fi în situaţia asta: ia orice băutură bună a rămas, măcar o sticlă, şi pleacă repede! Inspectez iar bucătăria şi foarte repede mă resemnez; nu aveam de gând să plec de acolo cu o sticlă de bere la doi litri sau de suc prost. Atâtea sticle goale şi totuşi se vedea clar că lipseau câteva, probabil luate de alţii care s-au gândit ca mine, dar înaintea mea.

Nu îmi găsesc geaca! Am crezut că era cea de la intrare, de pe o cutie, dar a trebuit să pun mâna pe ea ca să îmi dau seama că nu e a mea. Dintr-o mică problemă, se transformă într-una serioasă, când descopăr unde era perna... adică geaca mea. Unul din cei doi aproape-presupuşi-gay dormea cu capul pe o pernă sub care se afla geaca mea. Prima intenţie era să-l ghiontesc ca să se trezească şi să-mi iau geaca, dar mă gândesc apoi că e mai bine să iau pur şi simplu geaca, pentru că nu părea să se trezească aşa de uşor. Aşa că nu l-am mai trezit.

continuare în partea a doua

Niciun comentariu: