24 aprilie 2011

Senzatie

E al nu-știu-câtelea articol cu titlul ăsta. De fiecare dată a fost ceva diferit de spus, iar acum e senzația cea mai ciudată: eu sunt Omul Rău din viața mea.

Nu pentru mine. Pentru mine, sunt doar așa cum sunt: nici rău, nici bun, nici perfect.

În noaptea de Paște nu am putut să dorm bine. Mă uitam pur și simplu la mâna mea dreaptă, ca să nu sângerez pe pernă. În mintea mea făceam tot felul de scheme și redifuzam momentele imaginându-mi cum ar fi trebuit să acționez, iar în afara minții, undeva în spatele urechii stângi, simțeam una din greșeli.

Am ajuns să văd aceleași cuvinte peste tot, la toată lumea cu care am interacționat vreodată:
Lângă neîncredere, mereu neînțelegere.

Și eu care credeam că mi-am asumat rolul corect. Cu mulți ani în urmă, prin școala generală, am aflat că numele meu are o semnificație specială: care apără pe oameni. Fiind doar un copil, credeam că numai eu port numele ăsta special, iar restul erau numiți așa doar că sună bine.

Eh...

Dacă trebuie să fiu rău, voi fi rău de-acum încolo. Asta nu înseamnă că m-am schimbat sau că mă voi schimba vreodată.

  Zanchy & Shamoun - Bitch Please (die original) by Minister Shamoun

P.S. Melodia din email e drăguță, dar nu ți-aș dedica așa ceva ție niciodată. Știi care e melodia mea. Nu o schimb. Zilele trec ;)

Niciun comentariu: